♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

mandag den 28. maj 2012

Forberedelser til barnedåb.. Aksel 3 måneder!

Sådan folder man servietter til en skjorte... Tænkte der var andre der kunne få glæde af, at se hvordan man gør, -jeg selv er nemlig god til at glemme sådan noget, men så er det godt min mor kan huske at vise hvordan det gøres!
Servietten skal foldes helt ud, herefter folder man siderne ind, som vist ovenfor..

Derefter vender man servietten om og folder siderne op endnu engang..

Servietten vendes igen og siderne foldes op igen..

Servietten vendes om og alle fire hjørner ("skjorteærmerne") bliver foldet ud som vist ovenfor.
Servietten bukkes på midten og så er den færdig! Enkel, sød og traditionel. Jeg har valgt at sætte en lille sløjfe på som butterfly :) 

Ovenfor har jeg taget et billede af de ting jeg regner med at ville bruge til bordpynt. De små poser skal bruges til dåbsbolcher, som skal ligge ved hver kuvert. (Med teksten "Dåb 2012"). 
Hvordan det hele skal se ud, er jeg ikke helt sikker på endnu, men jeg har en ide om det. Nu er der heldigvis også stadig lidt tid til den 17. juni, men jeg kan godt lide at være i god tid. Det er jo heller ikke nemt at nå det hele i sidste øjeblik, når Aksel også gerne skal underholdes lidt. :) 
 -Det er vist forresten ingen hemmelighed at jeg kører et blåt tema ;) -Der skal også bestilles nogle blå blomster ved blomsterhandleren og evt. købes en bordløber, men nu tager vi en ting af gangen...

 
-Og tænk, så er der allerede gået 3 MÅNEDER, utroligt så stor og dygtig en dreng han bliver på så kort tid! Han er bare så dejlig!

Der hygges med mor og far i pinseferien og det er bare så sjovt! Grinebidder! 

8 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, jeg havde også lavet små blå skjorter til Emils barnedåb, de er altså så søde :-) Håber i får en rigtig god barnedåb :-)

    SvarSlet
  2. Tak, det håber vi også :) Ja, de er bare søde og synes bare de passer så godt til en dreng :)

    SvarSlet
  3. Hvor er han bare sød :)

    Http://altidannette.dk

    SvarSlet
  4. Hej
    Lige et lille hurtigt spørgsmål hvor har du fået de bolcher fra
    Vh Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt på bolcheriet.dk :-)

      Slet
  5. Hejsa - Hvor er det bare fint - hvor har du købt sløjferne henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :) dem købte jeg i vores lokale boghandel Bøger og papir :)

      Slet