♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

onsdag den 5. september 2012

I går fejrede Martin og jeg 7 års dag, efter Aksel var kommet i seng kl. 20 :)
Vi hyggede og dasede på sofaen med frisk frugt og chokoladefondue
På lørdag skal vi ud at spise på en rigtig lækker og hyggelig tapas restaurant! Det er første gang, vi skal ud at spise sammen i ½ år! Tror det bliver vildt underligt!?
Mine forældre kommer og passer Aksel imens.
Jeg glæder mig og er sikker på vi nok skal få en rigtig hyggelig og romantisk aften, selvom jeg vil savne Aksel rigtig meget!
Men han kender mine forældre rigtig godt og de har også passet ham én gang før, så jeg er sikker på, at de også nok skal få en hyggelig aften. 

For noget tid siden fik jeg et tip om, at Danafæ solgte "lykkeposer", for at få plads til deres nye kollektion, så jeg skyndte mig at bestille to poser- en i str. 1 år og en i str. 1½ år. 
Jeg var spændt på om jeg kunne lide indholdet?
Jeg er helt tilfreds med mine poser og jeg er sikker på, at Aksel bliver rigtig smart når han kan passe det! :)
Jeg købte to poser for 600kr til en værdi af ca. 1200kr! Lækkert!

Her er indholdet:
En heldragt, to par bukser, to t-shirts, en langærmet bluse og et par strømper :)


I dag modtog vi et playtray til vores Tripp Trapp stol. Vi har også den kendte stol fra Ikea med bakke til, som vi har brugt den seneste tid, da vi synes den er så smart, og at Aksel sidder bedre når han kan støtte armene på bakken.


Ikeastolen købte vi som "ekstra-stol", som vi bl.a. har haft med i sommerhus og den kom også i brug da vi var til min farmors fødselsdag, da den er så nem at have med.

Men nu er Ikeastolen pakket væk og vores Tripp Trapp vil komme i brug igen :)

Aksel er for øvrigt blevet helt vild med at trille rundt på gulvet nu! Han triller selv begge veje ( fra mave til ryg og ryg til mave) når der er noget legetøj han lige skal have fat på! Så jeg har måtte udvide vores legegulv med dyner og tæpper og sætte puder op, så ikke han slår sit hoved ;) (de der små hænder fra Ikea, som man kan sætte på skarpe kanter, er ikke helt nok til at afbløde Aksels stunts hehe..).

Nu er Aksels gummer også begyndt, at forandre sig, så man kan ane et par tænder i undermunden- dog tror jeg der går noget tid før de bryder igennem..??

Nu er der fart på ham!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de 7 år! :D Sikke en masse skønt tøj fra Danefæ! Ville ønske at jeg også havde vidst det!

    Jeg overvejer virkelig også den der playtray, men kan ikke rigtig bestemme mig :S

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Ja, det kunne jeg da egentlig have linket til herinde :/
      Vi overvejede den også længe, hvilket er grunden til, at vi først har købt den nu. Men efter, at have brugt stolen fra Ikea var vi sikre på, at vi nok skulle blive glade for den. Den kan jo bruges i lang tid og også efter han er kommet ud af børne-indsatsen. Jeg synes den er så fin når Aksel skal sidde og lege og undersøge maden, så kommer der ikke NÆR så meget på gulvet ;) -og senere kan den jo bruges som underlag, når han tegner og maler og derved skåne vores spisebord :)(bare lige lidt tanker til dine overvejelser) ;)

      Slet