♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

søndag den 13. januar 2013

Krympeplast magneter

For noget tid siden, fik jeg et ark krympeplast af en veninde, da hun havde brugt det til at lave hjemmelavede gaver med hendes søn. Hvilket er en super fin ide, det er nemlig spændende at arbejde med, og børn i næsten alle aldre kan være med.
 
Jeg havde aldrig arbejdet med det før, så det skulle prøves.
Jeg tegnede Aksels hånd op på et stykke almindeligt papir og tegnede det bagefter over på krympeplasten, så ind i ovnen ved 140 grader og så limede jeg en magnet bag på. Viola, så blev det til fem fine køleskabsmagneter med en "mini Aksel-hånd" :)
Min lillebror fejrede sin fødselsdag i går, så derfor skulle Aksel selvfølgelig give ham en af magneterne i gave :)
 
Det er super nemt og hurtigt! Og Aksel synes det var spændende at stå og se hvordan figurene bevægede sig inde i ovnen :)
 
Her er en video med vejledning Video om krympeplast
  Det færdige resultat :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar