♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

søndag den 14. oktober 2012

Efterårshygge..

Denne weekend har stået i efterårshygges tegn. Lørdag startede med en god gang babysvømning med to gode veninder, mens vores mænd var på herre-fisketur.
Det plejer at være fædrene der er i vandet, mens vi mødre står og kigger på, men i dag fik vi æren og jeg fik for første gang prøvet at dykke med Aksel. Han klarede det super flot!
Bagefter tog vi hjem og tøsehyggede i stor stil, mens børnene sov og legede. Det blev til tre fine græskarhoveder (min er det med kattene).
Da mændende var færdige med at fiske, kom de hjem og sluttede sig til os, og sluttede dagen af med god mad og hygge. :) 

Aksel var dejlig nem hele dagen og om aftenen blev han lagt til at sove i sin barnevogn, som stod i vores venners udestue. Han faldt i søvn med det samme! Da vi skulle hjem listede vi ham ligeså stille over i bilen og hjem i seng. Det lykkedes heldigvis ikke at vække ham :)
Noget af søndagen blev tilbragt med Martins familie og om eftermiddagen fik jeg bl.a. tid til, at sy lidt flere ting til Aksel. (Endnu et pudebetræk og en sutteholder med bjælde i).










Jeg tror jeg vil have lavet et mere græskarhoved en af dagene, det ser så hyggeligt ud her i efterårskulden og når bare man har en skabelon at kigge efter, er det jo super nemt :)




Sutteholderen er allerede godkendt af Aksel, selvom den ser meget hjemmegjort ud :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine græskar :-) Har i tegnet en skabelon over på den først, eller bare efter fri hånd?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg søgte på google efter skabeloner til græskarudskæring. Der kan man printe nogle modeller ud. Her et et link: http://pumpkinmasters.dk/shop/cms-2.html
      http://forum.halloween-online.dk/showthread.php?tid=113

      Slet
  2. Det er da smadder fint - og hyggeligt ikke mindst med græskarhovederne :D
    - Jeg er også blevet vildt hook på det med at sy og har i dag lavet en legetæppe og overvejer at lave et mere, men det er også tydeligt at se, at det er hjemmelavet ;) men syntes da, at suttekæden er vildt sød :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone! :) Gad også godt lave et legetæppe, var det svært og har du billeder, så man kunne hugge inspiration? ;)

      Slet
  3. Græskarene er da vildt flotte! :)

    SvarSlet