♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

fredag den 22. juni 2012

Legehjørnet ٩(●̮̮̃•)۶

Så fik jeg endelig fat på et skum-legegulv til Aksel, så han kan ligge godt og lege på sit aktivitetstæppe! Jeg havde længe gået og overvejet hvilket et det skulle være og har ofte set de har haft nogle på tilbud i Babysam eller Ønskebørn. Dog syntes jeg, at deres motiver var ret "babyet". Så fandt jeg dette i Fætter Br med bymotiv. Det tror jeg simpelthen vil være et hit når han bliver ældre og derfor tror jeg det kan bruges i meget længere tid, end hvis jeg havde købt et med babymotiver eller med tal og bogstaver. Jeg har i hvert fald ofte set i børnehaver, hvor glade børnene bliver når vi pædagoger hiver "bil-tæppet" frem. Så skal der leges med biler! 

Så nu kan Aksel som sagt ligge godt og lege med alt hans legetøj!
-Ville egentlig have et billede hvor Aksel ligger på tæppet, men han sover eftermiddagslur, så det må vente... ;)

Fandt også denne søde lille baby-hammer fra Fisher Price. Nu er Aksel jo en dreng og det betyder jo, at jeg ikke kan forkæle ham med hårbånd, spænder og sløjfer, men så skal han da bare have sin første hammer!! Så den røg også lige med i handlen ;)

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for tippet! Sad netop og søgte efter et legegulv, der netop heller ikke skulle se for baby'et ud, da jeg fandt din side :)
    Skønt! Det var jo lige dét, jeg ville have.
    Så tak for det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da heldigt at du fandt det du søgte :) Aksel har den dag i dag stor glæde af det. Nu er han jo 1 år og et så småt begyndt at køre med bilerne på tæppet. :)

      Slet