♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

mandag den 21. maj 2012

Lidt mere shopping...

 Efter at have siddet på terrassen og nydt det gode vejr i dag, fandt jeg ud af, at jeg/vi simpelthen måtte eje en parasol til barnevognen! -Da jeg var ude at gå med Aksel var det svært at skærme ham godt nok for solens skarpe stråler, så jeg fandt denne fine parasol fra Trille (samme mærke som barnevognen) Er sikker på den bliver uundværlig i det dejlige sommervejr! :)
Det regnslag jeg tidligere havde bestilt var desværre udsolgt :( Men så fandt jeg dette i stedet med fine bil-reflekser på -og også med myggenet og lynlås, som det andet jeg havde bestilt. Så er jeg klar til at komme ud i regnvejret! :)

Købte begge ting på Ønske Børns wep-shop: http://www.onskeborn.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar