♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

mandag den 20. august 2012

Jeg elsker at have barsel!

 .. Jeg nyder stadig min barsel, dagende flyver af sted og synes bestemt ikke det er kedeligt at gå hjemme (som nogen måske ville synes). Jeg nyder, at have al den tid med Aksel og vi hygger os rigtig meget!
Inden vi får set os om, skal han starte i vuggestue og så er min lille baby-barsel-bobbel slut, og en helt ny hverdag begynder.
Nu er Aksel begyndt at sove bedre, det er nemt at kommunikere med ham, og i det hele taget er det bare nemt at have en baby nu. I starten var det jo en kæmpe udfordring og omvæltning, at man nu var blevet mor og far og lige pludselig gik fra at være to til tre. -Det er jo også det så mange andre forældre siger, men det er jo først når man selv står i det, at man forstår hvad de snakker om!
De første mange uger gik med, at forsøge at finde sig selv i sin nye rolle som forældre, samt forsøge at få lavet nogle rutiner og rytmer i hverdagen med Aksel og som familie.
Nu synes jeg, at vi er der, hvor vi føler os 100% i harmoni med, hvad det vil sige at være Aksels MOR og FAR.
-Og det er jo den mest fantastiske følelse!!
Vi er familien Klit Hauerslev og det gør mig så lykkelig  


 

Billederne viser bl.a. hvad min barsel går med, det er ren idyl! ( eller næsten) Hehe.. ;)

  
Går mange ture og besøger venner og familie...


... Hygger i oldemors have..

Træner mave/ryg og leger...




... Og vender fra mave til ryg..

Leger med vand i "Aksels spa og wellness" ;)




... Og elsker det!




4 kommentarer:

  1. De badebillder er for søde!

    Mine drenge har også flodhest-hatten. Jeg kunne ikke lade være med at købe den, selvom mange synes den er mere speciel end den er køn ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. nemlig, men pyt- er sikker på Aksel også synes den er rigtig fin! ;)

      Slet
  2. Har det ikke været smadder svært at lave håndaftryk?

    SvarSlet
  3. JO! Martin måtte også hjælpe. De blev heller ikke helt gode, men det har vel også sin charme, at man kan se, at der var krudt i måsen på den lille herrer ;)

    SvarSlet