♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

mandag den 3. september 2012

Aksel klapper kage!

Det er ingen hemmelighed, at vi synger meget herhjemme (også selvom det ikke lyder specielt godt!), Aksel elsker det og vi synes det er så hyggeligt. Vi synger mange forskellige børnesange, bl.a. fra bogen "De små synger", som jeg også har fra da jeg var lille.
Vi har bl.a. også sunget den kendte "klappe kage" sang mange gange og lavet fagter dertil. Den sidste tid er Aksel så begyndt, at efterlige vores fagter og i dag fik jeg det endelig fanget på video :)
Vi er jo total stolte af den lille purk, som bare er så dygtig! Dog gider han ikke hver gang, han skal lige være i det rette humør :)

I dag trillede Aksel også HELT selv fra ryg til mave! :) Han bryder sig bare ikke om at ligge på maven, men her til aften blev både jeg og Martin vidne til, at han da sagtens kan trille, men altså kun når han har lyst! Bisse!

I dag var vi bl.a. ude at gå en lille tur og Aksel sad og hyggede sig i barnevognen, han er vældig godt tilpas, når han kan få lov at sidde og kigge ud!


 
Aksel er simpelthen så kilden under armene! hehe..
 
I morgen bliver Aksel 27 uger og der har Martin og jeg 7 års dag! Woow.. Vildt der "allerede" er gået 7 år! :)
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hvor er han bare kær :-)
    Herhjemme synger vi også en del, selvom ingen af os har en fantastisk stemme gør vi det fordi vi altid har gjort det for Emil, og han elsker det.
    Kan anbefale både Åh abe sangbogen og den samlede cd boks, de er bare rigtig gode :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan være vi skal have fat i den :) Men man kan jo få alverdens sangbøger, tror Aksel har 4 med tilhørende cdér :)

      Slet
  2. Jeg er simpelthen så imponeret over ham! Det er jo helt vildt, så dygtig han er :D .. Vi synger også meget herhjemme - det er så hyggeligt og hvis Noam er ked af det, får det ham straks til at blive i bedre humør..

    - Tillykke med årsdagen i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak Simone :) Ja, sang og musik er en god ting, især når man har med børn at gøre. :D

      Slet
  3. Ej hvor han da bare dygtig, utrolig sødt han klapper med :D

    SvarSlet
  4. Han er simpelthen bare så sød :D Jeg synger også en del for Oliver, og han falder faktisk helt til ro, hvis jeg synger "Hjulene på bussen".

    Tillykke med årsdagen i morgen :D

    SvarSlet