♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

tirsdag den 16. oktober 2012

Lidt mere efterårs (u)hygge :)


I dag har Aksel og jeg lavet muffins til farmands kolleger. Nu er det jo efterårsferie og derfor er de ikke så mange på job. Så syntes jeg godt de kan få lidt ekstra at hygge sig med i pausen.
Desuden er det egentlig ikke meget jeg har fået bagt til Martin og hans kolleger, men nu har jeg jo barsel og så synes jeg tiden bl.a. skal udnyttes til det. Når barslen slutter tvivler jeg i hvert fald på, at jeg har tid og overskud til at få bagt en masse. (udover til børnefødselsdage osv. i vuggestue og børnehave).
 
I går kom min mor forbi og hyggede med Aksel, og som hun efterhånden plejer, havde hun et par ting med til ham. Bl.a. denne fine strikketrøje med tilhørende hue :) Den er lidt for stor endnu, men jeg tror den passer ham om et par måneder, når der sikkert er hunde koldt, så det er helt perfekt!

(Muffins'ene, er bare en alm. banan/chokolademuffins-opskrift, som jeg googlede, og så er de pyntet med lidt frosting og fondant. Har faktisk ikke smagt dem, men håber de smager godt!) :)

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare nogle fine muffins (man bliver jo helt lækkersulten!) og noget fint strik din mor kom med :)

    SvarSlet