♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

søndag den 13. januar 2013

kOm TiL FØdseLsDAg!

Nu er de fleste fødselsdagsinvitationer sendt af sted. (i ret god tid) Så håber vi alle kan komme med. ;) 
Vi har valgt at holde fødselsdag i tre omgange, da vi jo ikke har så meget plads og fordi vi gerne vil fejre Aksel med maner, nu da han bliver 1 ÅR! 
I alt ville vi blive ca. 37, og det har vi simpelthen ikke plads til i vores lille stue, og egentlig tror jeg også det bliver mere overskueligt for Aksel, at der ikke er så mange børn og voksne på én gang. 
Aksel har fødselsdag på en torsdag i år, så vi har valgt at rykke fødselsdagsfesten til lørdagen og søndagen efter, samt den efterfølgende søndag. På selve dagen har Martin taget fri, og så håber jeg også, at jeg kan få fri, så vi kan hygge om ham hele dagen. :)
 
Første hold bliver nære venner, næste hold bliver nærmeste familie og det sidste hold bliver mødregruppe og nogle veninder med børn.
Menuen er en rigtig børnefødselsdagmenu, som kommer til at bestå af nybagte boller, muffins, pølsehorn, lagkage, varm kakao med flødeskum og saftevand/sodavand.
Vi har inviteret folk til kl. 10.30, og det er udelukkende af hensyn til Aksel, så han kan være så meget sammen med sine gæster som muligt :)  
Invitationerne kunne jeg jo sagtens have lavet selv, men nu fandt jeg disse i en lokal boghandel og så var det dejlig nemt :) 
 
I dag er der (kun) 46 dage til han fylder 1år!

1 kommentar: