♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

torsdag den 14. juni 2012

Aksel 15 uger

Det er nu 15 uger siden jeg sidst legede babyfotograf ;) Som jeg skriver igen og igen, så er jeg altså utrolig fascineret af hvor hurtigt babyer udvikler sig, og på så relativ kort tid! Han forandre sig jo hver dag!
Det er sikkert endnu lettere at se, for de der ikke ser ham hver dag, men jeg synes nu også der sker meget med ham hele tiden.
Da han var bare 7 uger fik jeg taget nogle flotte billeder af ham mens han sov. I dag gider han da ikke at sove, så nu må vi tage billeder af ham i vågen tilstand ;)
Dengang var der heller ikke så meget "spræl" i ham, i dag er det altså svært at få et nogenlunde billede fordi arme, ben, hoved -ja hele kroppen bevæger sig lystigt! Han er nu dejlig ham Aksel!

"Hej mor"

"De der bamser er da meget sjovere at kigge på mor!"

"Fin elefantus!"


"Mor hvorfor står du altid med det kamera fremme?" ;)







Lige et billede at sammenligne med, da han var 7 uger gammel. En lille sovende trold.

4 kommentarer:

  1. Hvor er han bare en skøn lille en! :D

    Http://altidannette.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle skønne billeder <3 Er helt vild med det første :)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Vores mini ;) Har også lige været inde og tjekke din side ud. Lækker basse i har der! :)

      Slet