♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

fredag den 20. juli 2012

Aksels legetøj!


For tiden er Aksels yndlings legetøj:

Ælling fra Bamse og Kylling- han synes det er sååå sjovt, når Ælling kilder maven og fødderne!


Min gamle og lidt falmede rangle.  


Mini marakas, -selvom de giver lidt buler!! Ja, han har alleredet fået sit første lille bitte blå mærke i panden, fordi der er så meget kraft i hans armbevægelser, når legetøjet får sig en svingtur! J


Den ny indkøbte Oball som er en motorikbold.  Jeg blev opmærksom på den, da en fra mødregruppen havde en til sin datter. Den er meget let, og let at holde ved. Den er lavet af et materiale der er blødt, så det ikke gør ondt når Aksel dasker sig selv i panden med den J (hvilket nok var grunden til at jeg syntes Aksel skulle eje en)
Den er til børn i alle aldre, kan ikke gå i stykker, kan gå i opvaskemaskinen og så er den lavet af et materiale der ikke indeholder latex eller phthalater 
J


En bide rangle fra Baby Body. De kan ikke noget vildt, men er god at bide i og holde ved!
En tandbørste fra MAM, den er bare kanon til, at nå de ømme gummer der vist er begyndt at klø en del! Indtil videre er der ikke tegn på, at der kommer tænder lige med det samme, men hans gummer er lidt røde og hævede der hvor hjørnetænderne engang skulle komme frem.


Hans fødder! Ja, de er bare spændende! Om aftenen får han nogle gange lov til at ligge med bar numse på et håndklæde i sofaen, så kan han rigtig få studeret og smagt på sine fødder og ikke mindst få luftet bagdelen! J












Forleden bestilte jeg denne lækre sengerand fra Sebra til Aksel.  Dens fyld er skum og den kan stå af sig selv, hvilket jeg synes er rigtig smart.
Den vi har til ham nu, skal bindes fast til tremmerne og er af et tyndere materiale som Aksel er begyndt at hive i og desuden klasker den sammen, så jeg var blevet rigtig godt træt af den. Især når der skal skiftes sengetøj, for så skal jeg stå og binde den fast og rette på den, så den kan sidde bare nogenlunde. Jeg håber på at den nye sengerand kan bruges mange år frem og så er jeg vild med motivet.

2 kommentarer:

  1. her har vi også en oball, den hitter også bare vildt meget ved Gry :) dejligt med så meget ynglingslegetøj

    SvarSlet