♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

lørdag den 21. juli 2012

Er stadig helt vild med min vikle!

Prøvede vuggestillingen forleden dag, tror nok jeg fik ham lagt rigtig deri, han lå i hvert fald bare helt stille og hyggede sig  


.... Og pludselig sov han! Så kunne jeg gå og orden lidt huslige pligter imens ;)
Viklen kan bruges op til ca. 15 kg og lige nu vejer Aksel vist omkring 7 kg. Så må vi se om jeg gider blive ved med at bære på ham når han kommer op omkring de 15kg. -så skal jeg have fat i en fastvikle eller en der kan holde til flere kg.


Hehe.. "dumme mor" Jeg var igang med at rydde op og sortere i Aksels tøj, nu er vi nemlig ved at snige os op i str. 68!!! og så fandt jeg min gamle fine kyse med blonder og det hele og så kunne jeg simpelthen ikke lade være! ;) Meeen.. den passer nu vist bedst til en pige! ;)

2 kommentarer:

  1. Nej hvor putter han bare skønt i den! Jeg ville ønske, at min ringslynge ikke var så besværlig :(

    SvarSlet
  2. Jeg kender ikke til ringslynger? Men ja, det er da ærgeligt :/ Tror endda din basse ville have glæde af det, når jeg kan læse at han heller ikke altid er fan af at sove ;)Aksel falder fuldstændig til ro og så sover han bare... Så kan jeg sommetider liste ham over i barnevognen eller i sengen og så sover han videre :)

    SvarSlet