♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

torsdag den 16. august 2012

SUSHI


Ja, så skulle vi da også lige prøve det dersens hjemmelavede Sushi.
For længe siden, fik jeg en opskriftbog, et par pinde og en bambusmåtte af min mor, så nu syntes jeg det var på tide at få det afprøvet!
Det er nu egentlig meget simpelt at lave, det kræver dog lidt teknik og øvelse, min første rulle blev nemlig ikke helt vellykket.
Vi købte bare et samlet Sushi-kit, hvori der var de grundlæggende elementer til at lave en god omgang amatør-sushi :)

Vi er ikke så meget til rå fisk, så vi lave bare nogle ruller med agurk, avokado, rejer, røget laks og hellefisk :)

Her er så resultatet



Det smagte faktisk ok, men jeg fandt ud at, at jeg ikke er så vild med tang -Så jeg pillede bare fyldet ud ;) Martin spiste næsten begge tallerkner alene! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar