♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

torsdag den 16. august 2012

Med på shopping..

Allerførst skal i lige se de fine bukser Aksel har fået, de er hjemmelavede og købt gennem en veninde. Synes de er så fine! :)
Efter en omgang øllebrød med frugtmos til morgenmad, en formiddagslur og lidt leg på legetæppet, gik turen med mor og far til Ønskebørn.
Vi skulle ud og hente vores barnevogn, som jo havde været til reparation. Efter en tur i Ønskebørn tog vi en tur til Ikea for at få lidt mad og få hentet lidt småting til Aksel (og mor og far). I Ikea har de jo så mange gode og billige ting til børn, f.eks. børneservice, som vi jo bruger en del af herhjemme, efter Aksel er begyndt på mere fast føde. Aksel sad i viklen hele turen og han nød at kunne følge med i det hele, samt tage sig en lille skraber undervejs ;)
Mens vi sad i restauranten i Ikea kom der pludselig to damer forbi, der simpelthen lige skulle snakke med Aksel, da han var så sød og mindende dem om deres barnebarn. Hehe.. Det er sjovt med al den opmærksomhed man pludselig får, når man sidder med en lille guldklump. :)

Vi tog også lige et smut i Bilka og her kom Aksel en tur ned i indkøbsvognen,




I Ønskebørn købte vi et smart frugt/mad net, så Aksel kan smage på forskellige madvare, uden at få det galt i halsen. Han afprøvede det da vi kom hjem og det var et hit! :)


 


...Og han fik også en god portion øllebrød med frugtmos, nu har han så småt vænnet sig til smagen og spiser det med velbehag! :)


Et andet godt køb vi fik gjort os, var denne fine badering til Aksel, som kan bruges fra 0-4 år. Jeg glæder mig simpelthen til at tage den i brug næste gang vi skal ud at svømme!

Det var bare en rigtig dejlig familie-hygge dag og Aksel var SÅ nem at have med! Han er vores helt fantastiske lille (store) dreng!!

3 kommentarer:

  1. Jeg har en lille pige på 12 dage, og vi kunne også godt tænke os en tur i ikea, men kan det overhovedet lade sig gøre? Man må vist ikke have barnevogne med ind? :)

    SvarSlet
  2. Nåå.. det var en lille størrelse :) Nu havde jeg bare Aksel på maven i min vikle, men ellers tror jeg godt man må have vognene med ind. Jeg så i hvert fald flere med både klapvogn og barnevogn :) Håber i får en god tur når i engang kommer afsted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så tror jeg, vi skal prøve med barnevogn. Det er jo et børnevenligt sted, så det er nok et godt sted at starte :)

      Slet