♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

onsdag den 1. august 2012

Tøj og perler...

Forleden dag gik jeg i gang med at se hvad jeg havde til Aksel i str. 74 og fandt ud af, at vi mangler en hel del!
Så i dag kom posten med en pose tøj fra H&M til Aksel. Det blev til 3 langærmede boddyer, en t-shirt og et par bukser, samt to natdragter (som først komme senere). Derudover har jeg bestilt nogle kortærmede boddyer fra Babyssam, da de var på tilbud.
Jeg har også fundet et par rigtig søde heldragter fra Ej Sikke lej og Småfolk, men vil lige vente og se om jeg kan finde dem på tilbud ;) -Jeg/vi gider simpelthen ikke betale så mange penge for noget tøj han kun kan passe i så kort tid -Og H&M laver altså meget sødt tøj til rimelige penge! :)
Dog vil jeg ikke gå på kompromis når det kommer til jakker, fodtøj, regntøj, flyverdragter osv. Der skal kvaliteten være i orden, så Aksel kan blive holdt tøj og varm! -Men der går lige lidt tid, før det er de varer der ryger i min shoppingbag ;)

Når jeg får mere tid vil jeg gerne snart i gang med et nyt kreativt projekt, jeg har nemlig købt mini perler og så er ideen, at jeg bl.a. gerne vil lave en fin uro til Aksel :)



2 kommentarer:

  1. Sådan noget mærkevarebørnetøj er også bare utrolig dyrt og det er jo fuldstændig ligemeget hvilket mærke der står i. Men ja, overtøj og fodtøj skal være i orden, og jeg kunne heller aldrig finde på at købe sko i H&M, men overtøjet tror jeg er fint nok? :)

    SvarSlet
  2. Jeg var også i starten uforstående over for mærkevarer, men i str. 68, er der næsten kun mærkevare. Kvaliteten er bare meget mere lækker og synes også at tøjet er pænere. Har dog indtil videre kun købt det på lagersalg og udsalg :)

    SvarSlet