♥ Astrid og Aksel ♥

♥ Astrid og Aksel ♥

fredag den 19. september 2014

Vovehals Astrid!

Astrid kravler!
Hun er 7 måneder og 13 dage og tog i formiddags hendes første spæde "kravleskridt". Hun øver og øver - og det gir' pote! For her til aften var hun allerede blevet bedre og der kom mere og mere fart på! Men ikke nok med det! - Så begyndte hun, at rejse sig op af ting! Hun er en lille nuttet vovehals.
 
Jeg troede ikke, at det ville gå så stærkt med hende!? Aksel var 9 måneder og 1 uge, da han lærte at kravle rigtigt- så jeg havde en forestilling om, at det nok ville være omkring den tid, hvor Astrid også ville kravle. Men jeg tog fejl- om må endnu engang erkende at man ikke kan sammenligne børn! Jeg fik optaget hendes første kravleskridt på video (og fik taget en masse billeder og efterfølgende en masse flere videklip). Jeg kan hermed bekræfte, at det er ligeså FEDT, at opleve det, her anden gang! Jeg er så stolt at min lille prinsesse!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar